Support
Ons opleidingsaanbod, onze experts en het lokale accountteam zijn er voor je om je te helpen bij je vragen.
Klantenservice
Een team dat precies weet wat jij nodig hebt.
Jij bent altijd online, en wij ook. Wanneer je vragen hebt over het gebruik van onze oplossingen, staat ons lokale team klaar om je telefonisch of per e-mail te helpen en inzichtelijke oplossingen te bieden om je evenementen, je ticketverkoop en je marketing soepel te laten verlopen.
Ben je nog niet vertrouwd met onze producten of wil je gewoon op de hoogte blijven van de laatste updates, onze teams begrijpen de uitdagingen en de urgentie van klanten zoals jij.
We staan altijd klaar om je te helpen.
Je kent de voortdurende behoeften van je bedrijf, dus je verdient een partner die je kan ondersteunen – bij elk evenement, elke wedstrijd en elke show.
Lokale Accountteams
Klanten van Ticketmaster kunnen rekenen op een team van contactpersonen dat hen ondersteunt.
Flexibele Trainingsopties
Meld je aan voor een live trainingssessie van een van onze experten of luister naar een opname. We bieden je een uitgebreid scala aan trainingen die je kan volgen.
AI-aangedreven ondersteuning
Ons helpcentrum is voorzien van een slimme zoekfunctie, die gebruikmaakt van AI en machine learning. Zo krijg je altijd de meest relevante antwoorden die voor jou belangrijk zijn.
Veelgestelde vragen van nieuwe klanten
Wat kan ik verwachten qua ondersteuning en reactietijd van Ticketmaster?
Bij Ticketmaster hoef je niet te wachten. Elke klant heeft een toegewijde operationele specialist en toegang tot 24/7 ondersteuning via onze Support Community! Daarnaast bieden we een reeks self-service tools aan die je de flexibiliteit garanderen die je nodig hebt om alle aspecten van je bedrijf te beheren, van het bouwen van je evenementen tot de dag van je evenement.
Welke specifieke tools biedt Ticketmaster om de marketingmogelijkheden voor mijn evenement te optimaliseren?
Tools, automatiseringen en diensten maken allemaal deel uit van Ticketmaster’s robuuste marketingmotor. Elke klant heeft toegang tot een marketingapplicatie waarmee je pixels op je evenementenpagina’s kan plaatsen, de juiste doelgroepen in je database kan vinden, marketingcampagnes kan lanceren via Ticketmaster’s advertentienetwerk en meer!
Wie zijn de klanten van Ticketmaster? Kan Ticketmaster ook diensten aanbieden aan bedrijven zoals het mijne?
Ticketmaster en zijn dochterondernemingen hebben oplossingen voor elk evenement dat een ticket nodig heeft – ongeacht de grootte en/of het genre. Onze klanten variëren van kleine muzieklocaties tot historische theaters, tot wereldwijde sportcompetities en alles daartussenin.
Is het Ticketmaster systeem PCI-compliant en P2PE-gecertificeerd?
Ja, we hechten veel waarde aan compliance.
Welke ticketing-technologieën gebruikt Ticketmaster om aan mijn wensen te voldoen?
Door krachtige ‘core ticketing platforms’, flexibele SDK’s, API’s en integraties met partners, kunnen we voldoen aan de unieke behoeften van alle evenementen.
haal alles uit je mogelijkheden
Duik in meer gerelateerde blogposts voor meer informatie over hoe onze mogelijkheden voor de dag van het evenement je kunnen helpen om het beste uit je box office te halen.