Media hub
FAQ
Hebt je een Ticketmaster-standaardtekst nodig?
Ticketmaster is het grootste ticketingbedrijf ter wereld en is toonaangevend wereldwijd op vlak van producten en services voor tickets voor live events. Via officiële samenwerkingen met duizenden locaties, artiesten, festivals, culturele centra en organisatoren van sportwedstrijden, verwerkt Ticketmaster 500 miljoen tickets per jaar in meer dan 30 verschillende landen. Ticketmaster is onderdeel van Live Nation Entertainment (NYSE: LYV).
Op zoek naar onze logo's of andere Brand Assets?
Ga naar https://design.ticketmaster.com/
Wie bepaalt de ticketprijs?
De organisator van het event bepaalt de ticketprijs.
Hoeveel geld verdient Ticketmaster aan een ticket?
Ticketmaster houdt niets over aan de kosten van een standaardticket. In plaats daarvan vragen we een gedeelte van de extra kosten om onze bedrijfskosten te dekken. We gebruiken deze inkomsten om fans de allerbeste ervaring te bieden als ze tickets kopen en een show bijwonen.
Wat wordt er door de servicekosten gedekt?
Deze kosten dekken de kosten voor het verwerken van een reservatie van begin tot eind – de enige inkomsten die we genereren – waaronder:
Retaildistributie (websites, callcenter en klantenservice)
Betalingsverwerking
Technologische oplossingen (ticket op locatie scannen)
Tickets leveren (tickets afdrukken, verpakken en verdelen)
Kunnen jullie me vertellen hoeveel tickets er voor een event zijn verkocht?
Nee, neem hiervoor rechtstreeks contact op met de organisator van het event.
Ik heb een probleem met mijn tickets, kan de persafdeling me helpen?
Het mediateam beantwoordt geen vragen over tickets. Neem contact op met jouw lokale klantenserviceteam om je verder te helpen.
Kan Ticketmaster me persaccreditaties tot een event bezorgen?
Nee, neem hiervoor rechtstreeks contact op met de organisator van het event.
Contact
Azië/Oceanië
Europa, Midden-Oosten en Afrika
Latijns-Amerika
Noord-Amerika