Knip onze betaallijnen gerust door

Het einde van de pandemie komt in zicht—iedereen snakt naar live entertainment.

De voorbije periode was het alle hens aan dek. Vooral onze klantenservice verzette dagelijks bergen werk.  Uitgestelde evenementen veroorzaakten een karrenvracht aan vragen.

Om ons te bereiken, verkiezen de ticketkopers overduidelijk hun klavier:

  • langs de verbeterde en handige online helpdesk met filterfunctie
  • met een e-mail naar de gecentraliseerde helpdesk
  • via sociale media met bewaarde berichten

Telefonisch contact was al langer op z’n retour. Wij geloven niet dat dit ooit nog verandert.

Daarom passen we vanaf Nieuwjaar de minst gebruikte optie aan. Spreken met een medewerker gebeurt voortaan op aanvraag.  Verkoop én klantenservice via telefoon blijven dus mogelijk. Performant en toch helemaal in lijn met de economische realiteit.

We focussen verder op snelle eerstelijnshulp. De geschreven elektronische dialoog leent zich daartoe het best. Met woord en wederwoord snel en rechtlijnig naar de oplossing.

De overgang zal zeker geruisloos verlopen.

Dé slimste oplossing blijft natuurlijk altijd simpelweg verwijzen naar Ticketmaster.be.
Het vertrouwde adres en neusje van de zalm voor ticketverkoop.
Eenvoudig, snel en goedkoop.

U verkiest toch nog steeds ons betaalnummer te vermelden?  Publiceer dan zeker overal voldoende duidelijk de wettelijke bepalingen hieromtrent. Inbreuken zijn prijzig en steeds voor rekening van de adverteerder!

Tot gauw, in levenden lijve, op een event!