Heb je een ticket gekocht en nog een vraag over je bestelling? Met Smart Help introduceren we een nieuwe manier voor ticketkopers om zo snel en makkelijk mogelijk antwoord op hun vragen te krijgen.

Dankzij Smart Help kunnen fans direct via hun account een vraag stellen over hun bestelling. Veel van deze vragen herkennen we automatisch en zo kunnen we de ticketkoper vaak al snel naar het antwoord leiden waarnaar hij, zij of hen op zoek is.

Omdat vrijwel alle vragen van klanten direct gekoppeld zijn aan bestellingen, hebben we het invulformulier in de meeste gevallen niet meer nodig. Deze zijn vervangen door dropdowns en een berichten box voor een betere gebruikerservaring.

Smart Help levert schone en slimme antwoorden waardoor we efficiënter kunnen reageren op fans. Hierdoor kan onze klantendienst zich nog beter richten op de meer complexere vragen die we ontvangen.

En er is meer. Dankzij deze nieuwe technologie leren we veel over de informatiebehoefte van fans. We weten steeds beter wat zij precies willen en nodig hebben waardoor we onze dienstverlening altijd weer kunnen verbeteren.

Wil je zien hoe het werkt? Klik hier om de instructies op onze helpdesk te bekijken.