Samen bouwen aan de toekomst van live entertainment
Je kent het ritme van jouw bedrijf: jij stopt nooit, gaat door tot diep in de nacht en zorgt voor recordbrekende weekends. Je verdient dan ook een partner die je bij ieder event, iedere wedstrijd en iedere show ondersteunt.
Laatste nieuws
Ticketmaster biedt sinds kort een nog flexibelere winkelervaring dankzij de samenwerking met Klarna. Sommige fans geven er de voorkeur aan om hun eventickets later te betalen. Dankzij deze nieuwe samenwerking kunnen deze fans hun tickets tot 30 dagen na hun bestelling betalen, zonder extra ...
Iedere dag gebruiken we ons e-mailsysteem om fans te voorzien van relevante eventinfo. Nieuwe concertaankondigingen, de laatste tickets voor een sportevent of een kortingsactie voor een familieshow: het zijn maar enkele voorbeelden van de vele e-mails die we manueel naar onze fans sturen. ...
Ticketmaster en PayPal hebben een meerjarige strategische samenwerking aangekondigd die fans een eenvoudige, flexibele en veilige betaalervaring biedt. Braintree wordt onze primaire betaalmethode. Deze wijziging is niet van toepassing op betalingen via Bancontact en iDeal, die nog steeds via ...
Nu concerten en festivals weer massaal plaatsvinden, is het soms lastig om alles bij te houden. De echte fans weten hun favoriete artiest uiteraard nog te vinden, maar de ‘gewone’ muziekliefhebber kan nog wel eens wat missen.
Daarom is het handig als je event op veel verschillende ...
Als ticketingbedrijf willen we fans en geïnteresseerden warm maken voor tickets van hun favoriete artiest, band, show of festival. We zetten verschillende marketingkanalen in om een groot deel van dit publiek te bereiken. Door middel van Performance Marketing bereiken we ook de potentiële ...
Meer manieren om samen te werken
Jouw bedrijf is uniek. Sta ons toe je in contact te brengen met meer uitgebreide opties om je zo te ondersteunen bij jouw veranderende behoeftes.